वैदिक सनातन धर्मको क्षयिकरण्मा कतै न कतै जतिय छुवछुत नै कारण रहेको कुरालाई नकार्न सकिने अवस्था अहिलेको समकालिन समाजमा पुर्णरुपले स्थापित भएको छ।
Saturday, August 8, 2020
घर्मको क्षयीकरण
धर्म भन्नाले धारण गर्नु भन्ने बुझिन्छ । पुर्बिय दर्शनल्लाई बिशेषत धर्म सँग जोडिएर हेर्ने गरिन्छ । हुन पनि समकालिन समाजमा ब्याक्तिलाई असल चारित्रमा बाध्नकोलागी पाप र पुन्यको भयबाद सँग जोड्नु पर्ने बाध्यात्मक परिस्थितिलाई समकालिन विद्वानहरुले पाप र पुन्यलाई आधार बनएर मानव सभ्यताल्लाई परिमार्जित गर्दै लगेको बास्तविकतालाई नजरान्दाज गर्दै पुर्बिय दर्शन केबल कर्मकन्डी या धर्म मात्रैको विचारमा बुझ्न थालिएको द्र्खिन्छ । यसमा कतै न कतै धर्मा भित्र घुलिन भएको नस्लिय बाहुनबाद भितृएको हुनुपर्छ । किनकी हिन्दू धर्ममा जतिय छुवाछुत्को समिश्रन देख्दा तेस्तो आभास हुनपुग्छ । कर्मिय आधारामा जतिय ब्यवस्था रहेको बस्त्विकतालाई समकालिन नस्लिय बाहुनवादको गन्ध भेटिन्छ । यदी जन्मको आधारमा जात हुन्थ्यो भने परशुरामलाई छेत्री भनिदैन थियो होला किनकी उनि जमदज्ञ्नि ऋषिका पुत्र थिए । धर्मिक रुपले हेर्द स्वयम देवता र दानब एकै पिताका सन्तान हुन भनेर हिन्दू दर्शनअले मनी अएकोछ । यदी यो बिश्वास हो भने कसरी जतियकुरा जन्मको आधारमा प्रमाणित गर्न सकिन्छ । छुवछुत हिन्दू धर्ममा नरहेको कुरालाई रामायणले पनि प्रमाणित गर्न खोजेको देखिन्छ । राम बनबासमा रहेकोबेला सबारीले तोक्दै राखेको बयार रामले खानुलाई केबल भक्तिभावको रुपमा मात्र लिन सकिन्छ लाग्दैन ।
वैदिक सनातन धर्मको क्षयिकरण्मा कतै न कतै जतिय छुवछुत नै कारण रहेको कुरालाई नकार्न सकिने अवस्था अहिलेको समकालिन समाजमा पुर्णरुपले स्थापित भएको छ।
वैदिक सनातन धर्मको क्षयिकरण्मा कतै न कतै जतिय छुवछुत नै कारण रहेको कुरालाई नकार्न सकिने अवस्था अहिलेको समकालिन समाजमा पुर्णरुपले स्थापित भएको छ।
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Literature
-
Reporting/ Narration Harry said, “I am very busy”. Said is reporting verb and I am very busy is reported speech. Normally we use linker (t...
-
Film review format: 1. I ntroduction : In introduction of the film review, make the thesis statement, consider the film whether it refle...
-
Format of notice writing [ Title/Heading] Write the title of the notice in bold to catch attention. Date: Mention the date when the no...
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.